Săptămâna Uşilor Deschise
 În cadrul clubului pentru copii Vreau să ştiu, am organizat o întâlnire cu poetul și preşedintele Uniunii Scriitorilor din Republica Moldova Arcadie Suceveanu.


Publicul, elevii cl. a IIa de la Liceul Teoretic Ştefan cel Mareau fost bucuroşi să-l cunoască pe scriitor. Arcadie Suceveanu lea vorbit despre Uniunea Scriitorilor, despre dragostea sa pentru carte şi literatură, remarcând că: O carte dacă nu e citită, e moartă, iar viaţă cărţilor le dă cititorul. Arcadie Suceveanu a numit titlurile cărților sale pentru copii și a recitat câteva poezii: Despre numerele pare care pot fi pare şi impare, Do-re-mi-fa-sol-la-cri, Dicţionar delico-românesc, Cine şi ce face, Ananasul, Povestea lui W şi multe altele.


Micii cititori au manifestat un interes deosebit pentru viaţa şi activitatea scriitorului, oferindu-i câteva întrebări:
Cum aţi decis să fiţi scriitor?
Am început să compun sub influienţa profesorului meu Vasile Liviţchi. Mai întâi eram poetul clasei, mai târziu, poetul şcolii.
Cum reuşiţi să scriţi poezii?
Scriu noaptea sau mă trezesc dis-de-dimineaţă şi scriu câteva ore în şir. Este frumos să urmăreşti cum se face ziuă afară.

Câte cărţi aţi scris în total?

Peste 50 de cărţi cu eseuri şi poezii.
Cum îi cheamă pe părinţii dumneavoastră?
Mama se numea Ecaterina, iar tata – Vasile.
Aveţi nepoţei sau nepoţele?
Am două nepoţele: Delia e cea mai mare şi are 6 anişori, căreea i-am dedicat şi câteva poezii şi Olivia, mezina de 4 anişori, comportametul căreea îl studiez pentru a-i scrie şi ei poezii.

După dialogul incitant dintre scriitor și copii, Arcadie Suceveanu le-a oferit cărți cu autografe. 

