Hai  la glume că sunt bune

      Ziua Păcălelii datează din anii 1600, când astrologii citeau în stele moartea personalităților politice antipatice. 1 aprilie este ziua glumelor, a nebuniilor, într-un cuvânt – ziua distracției.
        Vă propunem câteva texte hazlii care vă vor provoca zâmbete și bună dispoziție:

La ora de gramatică învățătoarea îl întreabă pe Gigel:
–          Care este viitorul verbului „eu casc”?
Gigel răspunde:
–          Eu dorm, doamnă învățătoare.                                                       

      –    Ionele, treci la masă! Ți-ai spălat mâinile?                                 
      –    Da, mamă. Încă de ieri dimineață!

–          Gigele, enumeră trei animale:
–          Tigrul, leul și… nu mai știu.
–          Ghițișor, spune tu.
–          Un tigru şi doi lei.

Băiatul: Nu pot merge la școală azi.
Tatăl: De ce nu?
Băiatul: Nu mă simt bine.
Tatăl: Unde nu te simți bine?
Băiatul: La școală!

Profesorul: De ce tema pentru acasă este scrisă cu scrisul tatălui tău?
Elevul: I-am folosit stiloul!

–          Dacă ai studiat așa de bine Științele naturii, poți să-mi spui unde este Terra?
–          Da, la pagina 52.

Un trecător l-a întrebat pe un băiețel:
–          Fiule, poți să-mi spui cât e ceasul?
–          Desigur, i-a răspuns copilul. Dar de ce vrei să știi? Ora se schimbă tot timpul!

Care este primul lucru pe care îl face un rege sau o regină, când vine la tron?
Se așează!

Snoavă:
Socoteala lui Păcală
           
            Într-o zi, întreabă Păcală pe Tândală:
–          Bre, după câtă carte ai învățat, tu știi să-mi spui câte cozi de pisică ar trebui de aicea până la Lună?
Tândală stă și se gândește și nu știe.
–          Mă Tândală, de aicea până la Lună trebuie o singură coadă de mâță, dar cu condiția să fie așa de lungă de aicea până la Lună.

                                        Citeşte postări asemănătoare:








