Cum mi-am petrecut vacanța
sau
Între munte și mare
Vitalie Filip
Filip, Vitalie. Cum mi-am petrecut vacanța sau Între munte și mare. – Ch. : Epigraf, 2012. – 80 p.

            Cui nu-i place să se ducă la mare? Cui nu-i place să se ducă la munte? Dar se află pe acest pământ, între munte și mare, un colțișor pitoresc, un sat cu o limbă de pădure în preajmă, cu un iaz dincolo de deal, cu tihnă din belșug, cu băiețandri de seama eroului nostru… Unde mai pui că acolo trăiesc și bunici care îl așteaptă pe nepoțelul de la oraș cu brațele deschise. Pentru acest colțișor binecuvântat Necu Țugulea renunță și la mare, și la munte, și la rolul din piesa pe care avea s-o însceneze clasa la sfârșit de an școlar.
            Dragi copii, vă invităm să lecturați cartea Cum mi-am petrecut vacanța sau Între munte și mare de Vitalie Filip și să petreceți o vacanță plină de impresii de neuitatat împreună cu personajul principal Necu Țugulea.

Lectură plăcută!


            
