Oră de lectură

În ciuada timpului gri de afară, micuții de la Instituția preșcolară „Îngerașul” au petrecut timpul frumos, în lumea minunată a cărţii lui Iulian Filip. Copiii s-au amuzat ascultând poeziile și piesele de teatru haioase din cartea Pe urmele mele frumoase. După ce au ascultat poezia Ajutorul mamei, copiii s-au lăudat fiecare cu ce o ajută pe mămica: Eu o ajut la spălat vesela!, Eu – la gătit plăcințele!, Da eu – la făcut ordine prin casă!, Eu stau cu surioara mea cea mică  când mămica este ocupată!… Apoi a urmat poezia Vrei să crești mare?Copiii au fost îndemnați de educatoare și bibliotecară să mănânce bine și de toate ca să crească frumoși, voinici și sănătoși și să nu supere mămicile lor cu “mofturi” la mâncare.


Micuții au mărturisit că cunosc și alte cărți ale scriitorului: Rochița leneșă, Plăcințele cu mărar; Nucul cu o singură nucă, etc.


