Cartea săptămânii
Când mă vei întâlni
de
Rebecca Stead 

Stead, R. Când mă vei întâlni. – București : Arthur, 2013. – 186.
Dragi copii, vă propunem spre lectură o carte deosebit de interesantă Când mă vei întâlni, autor Rebecca Stead, din cadrul concursului Bătălia cărților.
            În fiecare zi, după școală, Miranda și prietenul ei cel mai bun, Sal, parcurg traseul cel mai sigur spre casă. Știu pe unde e cel mai bine să meargă și unde să se oprească (de pildă, la magazinul lui Jimmy) și știu pe cine să ocolească: de exemplu, pe Țicnilă, nebunul din colțul străzii. Pe neașteptate însă, ordinea lucrurilor se destramă: Sal e lovit de un alt băiat pe stradă și, aparent fără niciun motiv, hotărăște s-o înlăture pe Miranda din viața lui.
            Apoi fetița primește un bilețel misterios:
„Vin să salvez viața unuia dintre prietenii tăi și pe a mea.
Îți cer două favoruri.
În primul rând, să-mi scrii o scrisoare.”
            Urmează alte trei bilete, unul mai ciudat decât altul, care o fac pe Miranda să creadă că are de jucat un rol hotărâtor în misiunea de salvare. Încet-încet, povestea capătă contur, iar Miranda trebuie să descopere identitatea destinatarului și să pună cap la cap toate piesele acestui puzzle complicat, până nu e prea târziu.

