Astăzi, 13 iunie biblioteca a organizat o activitate de inaugurare a programului estival Rucsacul de vacanţă, care se va desfăşura în perioada 13 iunie – 12 august. În cadrul activităţii am informat copiii şi părinţii despre program, le-am distribuit pliante şi i-am invitat la activităţile organizate de bibliotecă!

De asemenea, în prima zi am organizat şi o oră de lectură, la care am citit copiilor poveştile populare moldoveneşti: Să am, ce n-am avut, să mănânc, ce n-am gândit, Trandafir fir de grâu şi Lenea de G. Botezatu, Cum s-a luptat popa cu “hoţii” de G. Timofte şi Ce este trei? de I. Ciobanu.

Invităm cititorii să participe activ la toate activităţile noastre! Programul pentru I săptămână include următoarele:

Marţi, 14 iunie 14:00-14:30 
Lumea digitală: Să cunoaştem biblioteca din online (12-18 ani)
Miercuri, 15 iunie 14:00-15:00
Să colorăm (5-10 ani)
Joi, 16 iunie 14:00-15:00
Discuție/dezbatere: Oscar şi Tanti Roz (14-18 ani)
Duminică, 19 iunie 14:00-15:00
Puzzle (5-10 ani)

Mai multe fotografii de la program puteţi vedea aici!

